4 Ekim 2008 Cumartesi

Vah Paramız Yok! - Vah Herşey Pahalı!


Bugün saat 15:00 civarı kalktım gittim, Otogar'a..Uzun zamandır düşünüyordum acaba uçaklamı gitsem Askerliğe(sivas) yoksa otobuslemi gitsem diye.Sonunda karar kıldım ve yaa boşver olum otobusle gideyim dedim. Otogar'dan bileti aldım .. İstanbul!dan Sivasa onüç saatmiş..İyi dedim Zaten İstanbul'dan Tokat'a 12 saat sürüyor. Herneysee otogardan çıktım, bindim metroya bakırköydende geçerken baktım, bugun pazar varmış.İneyim dedim eksiklerimi alırım diye düşündüm.
Anaamm Bi galaba bi galaba!! İnanın adım atacak yer yok..Bilirsiniz bakırköy pazarıda yiyecek satmaz..Hep giysi miysi filan. Lan bu Millet para yokk! herşey pahalı bilmem nee.. diye haberlerin mikrofonlarına sırıta sırıta gülerler..Para yoksa ne bu kalabalık ??
Yok abi yok bu Millet Şükür etmeyi bilmiyor. Şükür edeceksin Aga! Biraz şükür edin lan..
Sinirlendim gene yaa..@@@

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuzu yazıp adı/url(site adresi) veya anonim'e tıklayıp gönderebilirsiniz.