3 Ekim 2008 Cuma

2010 Celp Dönemleri celp 2010 celp ve Askerlik İşlemleri - Celp 2010 Celp

2010 Celp Dönemleri ve Askerlik İşlemleri - 2010 Celp 2010 Celp Dönemleri ve Askerlik İşlemleri - 2010 Celp 2010 Celp Dönemleri ve Askerlik İşlemleri - 2010 Celp 2010 celp dönemleri askerlik yoklama 2010 celp

2012 Celp dönemlerini buradan takip edebilirsiniz



2010 yılı celp dönemlerini görmek için tıklayınız......

1990 doğumlu ve 2010 senesinde askere gidecek arkadaşların durumları ile ilgili birkaç hususu belirtelim.

- Öncelikli olarak 90 doğumluların yoklama dönemi başlamıştır ama celp dönemleri henüz belli değildir.


- İlk yoklama dönemi yani askere gideceklerin ilan edilmesi 01-30 Nisan tarihleri arasında muhtarlıklarda ve askerlik şubelerinde ilan edilmiştir.

- Bu listelerden isminizi ve diğer bilgilerinizi kontrol etmeniz, eksik ya da yanlış bir durum varsa askerlik şubenize müracaat ederek düzelttirmeniz gerekmekteydi.

- Son yoklama dönemi ise 01 Temmuz-31 Ekim tarihleri arasında gerçekleşmektedir. “Son Yoklama Çağrı Tebligatı” adresinize ulaşacaktır. Ulaşmasa dahi siz bu tarihler arasında askerlik şubelerine başvurarak yoklama işlemlerinizi yaptırmalısınız.

- Yoklamaya giderken yanınızda bulunması gerekenler ASAL’ın sitesinde şu şekilde belirtilmiş:

Son Yoklama Gününden Önce;

* Verem savaş dispanserine giderek, verem taraması yaptırıp sonuç belgesini alınız.

Son Yoklamaya Gelirken;

* Nüfus hüviyet cüzdanınızı,
* 2 adet fotoğrafınızı,
* Öğrenim durumunuzu gösterir belgenin aslı ve fotokopisini,
* Verem savaş taraması sonuç belgesi
* Meslek veya sanatınıza ait belgeleri,
* Sporcu lisansınızı,
* Sürücü belgenizin aslı ve fotokopisi,

Son yoklama sırasında sağlık durumunuzun tam olarak tespit edilebilmesi için varsa önceki yıllarda geçirmiş olduğunuz hastalıklara ait tedavi belgeleri ile raporlarınızı yanınızda bulundurunuz ve muayene sırasında durumunuzu tabiplere mutlaka bildiriniz





Askerlik'te Bilinmesi gerekenler
Askerden Telefon Geldi! anaam :(
Asker'in Malzemeleri (Askere Giderken)
Askerliğe Giderken Gerkenler
Askerde İlk Gün
Asker psikolojisi

46 yorum:

  1. 2010 da Askere gideceğim İnş. Hayırllsı İle gidip Gelmek Nasip Olur Ve 15 AY BOYUNCA İNŞALLAH VATANIMI MERTCE YÜREKTEN KORUKMAK NASİP OLUR !!!

    YanıtlaSil
  2. 2010 DA İSTANBUL BENDEN KURTULUYOR DÜŞECEĞİM YER DÜŞÜNSÜN :):)

    YanıtlaSil
  3. 01/01/1990 doğum tarihim konya/meram a bağlıyım acaba kaca kaç giderim

    YanıtlaSil
  4. 01/01/1990 doğum tarihim konya meramlıyım acaba ne kaça kaç giderim

    YanıtlaSil
  5. yasin37 ben 02.12.1990 doğumluyum son ay benimde herkez gibi muaynem aynı gelicek dimi sadece bunu öğrenme istyorum teşşekkürler

    YanıtlaSil
  6. izmir mi benden kurtulcak yoksa ben mı ızmırden kurtulacam bılmıom ama gıdıcegım yer benden kurtulmak ıcın cok çabalacak

    by D€l!

    YanıtlaSil
  7. slmlar bende seneye askere gidiorum ben 02/03/1990 dogumluyum kaça kaç giderim acaba yorum bekliorum lütfen arkadaşlar birde allah nasip ederse teröristlerle çatışıp şehit olursam hakkınızı helal edin

    YanıtlaSil
  8. 12..03.1990 doğumluyum 2010 yılında askere gıdecegım herkes bir şeyler söylüyor biri iyi diyor başka birisi kötü diyor daha şimdiden heyecanlanmaya başladım inşallah yüce Allah'ın izni ile aslanlar gibi gidip geliriz.

    YanıtlaSil
  9. 07/04/1990 dogumluyum arkadaşlar inş askere paşa paşa gidip alımının akıyla vatanıma mılletıme hayırlı bır asker olmayı nasıl etsın ama bende şöyle bi durum var kolumda geçmişe dair bi kaç kesik var bu durum askerde silah almama mani olurmu :( olursa ne yapmam gerekir ???

    YanıtlaSil
  10. Kolunda faça tarzı kesikler varsa bu büyük ihtimalle silah almana engel olucaktır.

    YanıtlaSil
  11. yha abi ne sacmalıyosun yha faca silah tutmaya hiç bi turlu mani engel olmaz askere gitmiş gbi konusmayın facalı bitane arkakads ım suan nöbet tutuyo acık oldumu cvp ım :S

    YanıtlaSil
  12. slmun aleykum gardaslarım.ben kırsehirden yasin.başkentli yasin.nasip olursa allahın izniyle 90na tertiblerden gidioz.inş kral devre olarak gideriz kankalar.rabbimden her zaman hayırlısını istedim şimdide hayırlısını werir inş a e olun hadi byby.

    YanıtlaSil
  13. bende corum alacalıyım 1990 lıyım kaca kac gıderım bı cvp verırımısınız

    YanıtlaSil
  14. 20.01.199o Dogumluyum SENEYE ASKERİZZZZ=)))) ALLAH BİZE O EN GÜZEL YANİ SEHİT MERTEBESİNİ NASİP EDER İNSALLAHHHHHHHHHHHH

    YanıtlaSil
  15. en sonunda askere gıdıyorum ya subatta 1 tertıp oleyyyyyyyyyyyyyyyy

    YanıtlaSil
  16. asker 4 tertıp alır yalova seneye 4 kaldırıo yanı kasım yalova kutuğu olanlar 4 godıcek seneye

    YanıtlaSil
  17. slm beyler 88/3 hakkari yuksekovada askerlik yapiyorum bakin bu kadar heycenlisiniz daha yoklama yapilacak ama askere gidince anlayacaksiniz yaa bursai hic bekledigim gibi yer deilmis diyeceksiniz televizyonlarda goruyorsunuz dimi halimizi keske orda olsam bir tanesini vursam diye ama yine de burda olun birtanesini oldurmek icin kendiniz olumden korkmuyorsunuz yanindakine birsey olacak birdaha goremiycem diye korkuyorsunuz benden size abi tavsiyesi bu vatan bizim sizin gibi evlatlatlar yetistirdikce yikilmaz korkmayin aslan parcalari biz bu vatani kolay kazanmadik bizde bu inanc istek varken kaybetmeyiz herkeze hayirli tezkereler

    YanıtlaSil
  18. 1990 diye bi tertip varmı mezar taşlarım benim abiniz 1988/1 kral devre ve onbaşıydı

    YanıtlaSil
  19. s.a. tertiplerim şimdi size kaç tertip gidicek siniz. onu söyleyeceğim dikkatli bakın......
    -------------------------------------------
    emre dedi ki...
    01/01/1990 doğum tarihim konya/meram a bağlıyım acaba kaca kaç giderim

    kardeşim sen 2010 şubatta gidiyorsun.
    --------------------------------------
    Adsız dedi ki...
    bende corum alacalıyım 1990 lıyım kaca kac gıderım bı cvp verırımısınız

    29 Mayıs 2009 Cuma 11:17
    kardeşim sen 2010 ağustosta askersin
    -------------------------------------------

    YanıtlaSil
  20. s.aleykum ben çorum osmancıklıyım 2010 da ğidicem kaç ğiderim cwp werebılırmısın

    YanıtlaSil
  21. ya arkadaşlar bende 90 lıyım sizin gibi size hiç şubenizden bahsetmedilermi şubeniz kaç götürüyosa o zaman giderdiniz bu iş hangi ayda dogduguna bakmaz istersen 12ci ayın 30dadogmuş olşuben seni 1 götürürse şubatta gidersin

    YanıtlaSil
  22. ya benım kutuk aydın nerkez aydın dogum yerım izmir konak 25 10 1990 dogumluyum 2010 hangı ayında gıdecegım munemı nerde olacagım cvp verırsenız sevınrım

    YanıtlaSil
  23. mrb arkadaşlar ömür ben ist//bahçelievler yani kral tertip subatta askeriz vatanı korumayı büyük gözle bekliyom

    YanıtlaSil
  24. 2010 celp dönemleri belli olmuş arkadaşlar asal sitesi kürsatsentürk.com ordan bakabikilirsiniz herkese hayırlı teskereler

    YanıtlaSil
  25. ilhan_artan mardin merkez kaç kaç giderim acaba

    YanıtlaSil
  26. oleyyyyyyyyy mardin merkez 1 tertip gönderiyooo arkadaşlar

    YanıtlaSil
  27. selamun aleyküm... ben 1990 dogumluyum kütügüm gaziantep bi bilgisi olan varsa sölesin antep kaç çıkacak acaba şimdiden tşk... herkese iyi günler hepiniz allaha emanetsiniz kendinize iyi bakın..

    YanıtlaSil
  28. SELAMIN ALEYKUM TERTİPLER YOZGAT-ŞEFAATLİM 90/2 TERTİPLERİME SELAM TUM 90LI ASKERLEREDE HAYIRLI TEZKERELER. ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN

    YanıtlaSil
  29. 01.09.1990 Sinop/Gerze 90/1 Allahın Iznıyle Gıdpde Donmek Var Gıdpde Donmemek var İnş SehitLık Mertebesine Ulasırım Tercihim Agır Komando Olmak

    YanıtlaSil
  30. 01.05.1990 dogumluyum acaba kaç gidecem
    fatih

    YanıtlaSil
  31. 02.09.1990 ben burak BİTLİS herkeze hayırlı askerlık diliyorum kendinize iiii bakın allaha emanet olsun bütün tertiplerim NOT:BU TOPRAKLARA HAYİN GİREMEZ BİZLER OLDUKCA VATAN SAOLSUNNN

    YanıtlaSil
  32. mustafa guner ben adana kozan1990 dogumluyum kozan busen 1tertıp gıdıyor tabıkıbende 1gdyorumm tum tertıplerıme slmmmmm

    YanıtlaSil
  33. selamun aleyküm kardeşlerim ben 06.subat.1990 san doğumluyum istanbul/bayram paşa acaba kaç alırlar beni askere bu sene

    YanıtlaSil
  34. 1990DOGUMLUYUMDA KÜTUM BİTLİS GUROYMAK KAC GÖNDERİYO

    YanıtlaSil
  35. merhaba umarım bu oleeey diyen arkadslarım askerde pişman olmazsınız orasi ana ocagi gibi değil inanın bana bu yazdıklarınıza cok pişman oalcaksınız olduktan sonrada bi abimiz yazmiş diyeceksiniz :)

    YanıtlaSil
  36. 31 ekim'e kadar gidip muayenenizi olun arkadaşlar... ben oldum muayene kayseri/tomarza 3 tertip gönderiyo.. 2010/ağustos ta yani.. zaten muayene olduğunuzda ordaki memur size kaç tertip gidiceğinizi söylüyor aramanıza gerek yok tertipler :D ve orda kaç tertip gitmek istediğinzde soruluyor ben şubat dedim inşallah şubatta giderim... muayenede dikkat etmeniz gerekn bişey var :D façalıysanız eğer yandınız çırılçıplak soyuyolar adamı :D:D hayırlı teskerelerrr kardeşlerim.... Emre CEYLAN...

    YanıtlaSil
  37. DÜN MUANE OLDUM ARKADAŞLAR 1 GİDİYORUM YANİ ŞUBATTA (BELLİ OLUYO MUANE OLDUKTAN SONRA KAÇ GİDİCEĞİNİZ HERKEZE HAYIRLI OLSUN İYİ VEYA KÖTÜ GİDİCEZ SONUÇTA AEO OLUN

    YanıtlaSil
  38. arkadaşlar ben 4. tertip gidiyorum dileçekce verek bunu 1. tertip yapa bilme şansım varmı

    YanıtlaSil
  39. gelin torunlar gelin askerligin noldugunu görün şafak 158 baba yatar şafak Atar

    YanıtlaSil
  40. selam ben adanadan abuzer adıyaman besni liyim 2 gidiyorum 90-2 tüm tertiplere selamlar

    YanıtlaSil
  41. 90/2 TERTİPLERE SLM BASKENTLİ

    YanıtlaSil
  42. slm arkadaşlar ben 01.10.1990 doğumluyum Konya/Ereğli den şubede muayene kağıdımda 2010 kasım yazıyor ama şubat gdcksnz diolar böle bşy olurmu ? acil cvp bekliorum

    YanıtlaSil
  43. slm arkadaşlar askerden yeni geldim kolumda kesikler vardı yüksekovada yaptım dagcıydım ama silah la koldaki kesiklerin bi alakası yok 1990 haylı teskereler dogu tarafına düşmeyin kötü beyler

    YanıtlaSil

yorumunuzu yazıp adı/url(site adresi) veya anonim'e tıklayıp gönderebilirsiniz.