3 Ekim 2008 Cuma

Askerden Telefon Geldi! anaamm:(

Allah izin verirse bu ayın (ekim) onbirinde sivasa vatani görevimi yapmaya gideceğim.
Aslında bizim tertipler çoktan gitti..ben "b" grubuna kaldım :(
Düşünsenize tertiplerim acemiliği bitirip usta birliğine geçerken, ben daha yeni acemi birliğine gidiyorum :(
Neredeyse dört gidecem lan! Askerliğini yapmış arkadaşlar veya büyükler herzaman dört gitmenin çok kötü olduğunu söylerler.
Benim yaşımda (komşu) arkadaşım, geçen ayın (ağustos) yirmi sekizinde gitmişti. Kendisi Batmanlı, Ankaraya Tankçı olarak gitti. Uğurladık falan filan..
Bugunde sabah onbir civarı..telefonda şarja takmıştım, yani telefonu açmak için yataktan kalkmak şart. baktım "api" arıyor yazıyor.Bende sandımki o uykulu gözlerle "abin" arıyor :)
açtım telefonu "aloo dedim" hamit naber nasılsın dedi apo,"İyiyim valla ne olsun dedim senden naber dedim"(bozuntuya veremiyorum) sora ben abdullah dedi.Anaaa lan apoo nerdesin olum derken benim jetonda düşmüş oldu böylece.
-İyi valla ne olsun
-nasıl gidiyor askerlik?
-iyiuy işte yhauua (diyince bende bir tırsma oldu)
-iyi geçmiyomu olum -nerdesin?
-nöbet tutuyorum anasını satayım
-vallamı lan!
-hee!!

öyle böyle telefonu kapattı,Geçmiş bayramı kutlayarak.
:) Lan ne güzel şey askeriyeye telefon sokması . Adam Acemi birliğinde telefon sokmuş!.
Şimdide bu apo orayı beğenmediği sesleri çıkardıya aouu mauyu falan bendede bugun hala onun tırsması var. Apo orayı beğenmediyse ben ne bok yicem lan! :)


Neyse Hayırlısı diyelim..

2 yorum:

  1. MalatYa PötürGe 88 2 gönDerdi 89 Kaç gÖNDerir Cevap BekLiyorum :) Hakan/www.incitanemsinask.tr.gg

    YanıtlaSil
  2. çömezlerim gelın artık bıtsın bu askerlığımız :D korkmayın askerlıkten gelın gelın :D komutanlar iyi davranıyo kımsenın anlattığı gıbı deıl sen nasıl davranırsan onlarda sana öle davranıyo ,Bölük Yazıcısı ;P.Çvş. Mesut Tan saygılar

    YanıtlaSil

yorumunuzu yazıp adı/url(site adresi) veya anonim'e tıklayıp gönderebilirsiniz.