29 Eylül 2008 Pazartesi

Yutubumu Kapattın :)

yutubuma ne yaptın youtube kapatma yutub isterim
Sabah oldu uyandım,
Bilgisayarı açtım.
Internete bağlandım,
Bir de baktım ne görüm allah allah.

Yutubumu kapattın,
Yutubuma ne yaptın?
Yutubumu ver bana.

Hemen içeri gittim,
Televizyona baktım.
Her zamanki savsata, kim kimi yapmış.
Yutubumu ver bana.

Yutubumu kapattın,
Yutubuma ne yaptın?
Yutubumu ver bana.

Hemen dışarı çıktım
Sokak sokak dolaştım, kimsin sen?
Avaz avaz bağırdım Yutuuuuuubbb!
Yutubuma ne yaptın?

Yutubumu kapattın,
Yutubuma ne yaptın sen?
Yutubumu kapattın,
Yutubuma ne yaptın sen?
Yutubumu sen kapattın,
Yutubuma ne yaptın sen?
Yutubumu sen kapattın,
Yutubumu ve laaannn!

Söz: tunctunctunc





BEN - Yutub from tunctunctunc on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuzu yazıp adı/url(site adresi) veya anonim'e tıklayıp gönderebilirsiniz.