29 Eylül 2008 Pazartesi

Arog Full İzle Fragmanlarını (Film Tanıtım)


Arog Full İzle Fragmanlarını (Film Tanıtım) arog full online izle arog filmi tanıtım arog full izle arog filmi fragman tanıtım izle cem yılmaz arog


Cem Yılmaz'ın çekimlere başladığından beri büyük bir heyecanla beklediğim AROG Filmi için gün saymaya başlamış.. Sinema severler.
AROG için (tanıtım amacıyla) hazırlanmış dört farklı tanıtım filmi yayınlandı.
geçtiğimiz haftadan itibaren Türkiye’deki tüm sinemalarda gösterilirken ünlü komedyen, filmin montajı için geceli gündüzlü çalışıyor.



Fotoğraflarla "A.R.O.G" dünyası...
"A.R.O.G" fragmanının 1. versiyonu...
"A.R.O.G" fragmanının 2. versiyonu...
"A.R.O.G" fragmanının 3. versiyonu...
"A.R.O.G" fragmanının 4. versiyonu...

AROG 5 Aralıkta Sinemalarda kaçırmayın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuzu yazıp adı/url(site adresi) veya anonim'e tıklayıp gönderebilirsiniz.