28 Eylül 2008 Pazar

Emre Adam Değil..! (Osman Tanburacı)


Emre belözoğlu adam değil adam değil emre fenerli emre adam değil osman tanburacı emre adam değil futbolik 29 eylül 2008 emre osman tanburacı startv emre futbolik


Star Tv Spor Müdürü Ertem Şener'in sunduğu Futbolik'i açtım izliyorum. Biliyorsunuz Emre Belözoğlu'nun Fenerbahçeye geçmesi konusunda bazı kendisine ait açıklamaları vardı..Programın Fragmanlarında.. tamam güzel konularını işliyorlar ..Emre'nin konuşmalarını yayınlıyorlar. Emre'nin arası bozuk olduğu Osman Tanburacı'da bu programın konuk yorumcuları bu arada ve Osman Tanburacı-Emre Belözoğlu arasındaki kapışmalarda uzak konulara varıyor.. herneyse. Program güzel güzel işlerken..Emrenin giyiminden açılıyor konu ve devam ediyor..
Osman tanburacı bu konu üzerine bir laf söylüyorkii belkide haftanın polemiği başlamış bulundurmuş oluyor :)
Mevlana Hz. 'nin bir sözü olan ;Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok. Nice elbiseler gördüm, içinde insan yok.
sözünü;

"Ne adamlar gördüm üstünde elbisesi yok.Nice elbiseler gördüm içinda Adam yok!"
olarak değiştirip telaffuz ediyor.
Yani burdan ne çıkarıyoruz ?.. Vallahi isteyen her yöne çekebilir ama bayağı ağır bir itham olduğu kanısındayım :)
Bu mevzu basını bir hayli meşgul edebilir..


1 yorum:

  1. bende izledim, hakkadende adam değil demeye getirdi

    YanıtlaSil

yorumunuzu yazıp adı/url(site adresi) veya anonim'e tıklayıp gönderebilirsiniz.