12 Ağustos 2008 Salı

2009 Celp Dönemleri celp 2009 2008 celp - 2009 Askerlik İşlemleri ve Celp Dönemleri

2009 Celp Dönemleri celp 2009 2008 celp - 2009 Askerlik İşlemleri ve Celp Dönemleri 2009 askere gitme 2009 asker 99 asker celp dönemleri 99/1 askerlerne zaman gidecek?

2012 celp Dönemlerini buradan takip edebilirsiniz

2009 Askerlik İşlemleri ve Celp Dönemleri

1989 doğumlu ve 2009 senesinde askere gidecek arkadaşların durumları ile ilgili birkaç hususu belirtelim.
- Öncelikli olarak 89 doğumluların yoklama dönemi başlamıştır ama celp dönemleri henüz belli değildir.
- İlk yoklama dönemi yani askere gideceklerin ilan edilmesi 01-30 Nisan tarihleri arasında muhtarlıklarda ve askerlik şubelerinde ilan edilmiştir.
- Bu listelerden isminizi ve diğer bilgilerinizi kontrol etmeniz, eksik ya da yanlış bir durum varsa askerlik şubenize müracaat ederek düzelttirmeniz gerekmekteydi.
- Son yoklama dönemi ise 01 Temmuz-31 Ekim tarihleri arasında gerçekleşmektedir. “Son Yoklama Çağrı Tebligatı” adresinize ulaşacaktır. Ulaşmasa dahi siz bu tarihler arasında askerlik şubelerine başvurarak yoklama işlemlerinizi yaptırmalısınız.
- Yoklamaya giderken yanınızda bulunması gerekenler şu şekilde belirtilmiş:
Son Yoklama Gününden Önce;
* Verem savaş dispanserine giderek, verem taraması yaptırıp sonuç belgesini alınız.
Son Yoklamaya Gelirken;
* Nüfus hüviyet cüzdanınızı,* 2 adet fotoğrafınızı,* Öğrenim durumunuzu gösterir belgenin aslı ve fotokopisini,* Verem savaş taraması sonuç belgesi* Meslek veya sanatınıza ait belgeleri,* Sporcu lisansınızı,* Sürücü belgenizin aslı ve fotokopisi,
Son yoklama sırasında sağlık durumunuzun tam olarak tespit edilebilmesi için varsa önceki yıllarda geçirmiş olduğunuz hastalıklara ait tedavi belgeleri ile raporlarınızı yanınızda bulundurunuz ve muayene sırasında durumunuzu tabiplere mutlaka bildiriniz.
Şu yazılarada bakın hoop!! ;

Askerlik'te Bilinmesi gerekenler

Askerden Telefon Geldi! anaam :(

Asker'in Malzemeleri (Askere Giderken)

Askerliğe Giderken Gerkenler

Askerde İlk Gün

İçtima Nedir?

Asker psikolojisi

32 yorum:

  1. 1989 doğumluyum bir an önce asker gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. ben yücel inşallah gidip vatani görevimizi yapcaz.nasip olursa doguyu istiyorum şans belki bir iki kelle avlar döneriz yada temelli vatan topragına sarılıp kalırız..!!! yücel 1989 konya

    YanıtlaSil
  3. yav nezman acıklanacak 89 lular
    gıdecegı

    YanıtlaSil
  4. hemen gitmek istiorum abim şırnakta özel tim komando ben de ona katılmak istiorumbir an önce ne zaman açıklanıcak HER ŞEY VATAN İÇİNNNN..

    YanıtlaSil
  5. kactertıp gıtcemı orenmekıstıyorum bıran once askere gıtmek ıstuyorum 1989 domluyum

    YanıtlaSil
  6. sizler benim hastorunlarımın torunları sınız o yüzden acele etmeyin gittiginiz zaman gelmek istersizniz ama orda ss bulunacaksınız zaman geçip geldiginizde tekrar orayı arayıp bulamayacaksınız ama sakerlik çok güzel bişey çok en güzel dostluklar en güzel arkadaşlık lar ve en güzel ortamlar orada
    herşey vatan için tabi önemli olan can saglıgı efsane imparator
    1986/4
    şırnak efsanesi

    YanıtlaSil
  7. Vatan Sana Canım Feda... ;)
    Ne Zaman beLLi oLcak bu Celp Dönemi bee Kaç Aydır Meraktan Catlıcam bi an Önce Gidip Çatışmek istiyorum :D:D

    YanıtlaSil
  8. 89 doğumlular ve ağustosta muayene olanların, askerde nereye düşeceği belli oldumu arkadaşlar?

    YanıtlaSil
  9. ya bu 89`luların gideceği tarih ne zaman açıklanıyo bilen var mı?

    YanıtlaSil
  10. bende 1989 dogumluyum arkadaşlar bende sizin gibi sabırsızlıkla beklıyorum çok bekedik ama inş o günde gelicek nizamiyeden içeri adımımızı atıcaz?inş

    YanıtlaSil
  11. kaç gidecez ne zaman açıklancak kasımın başından beri bakıom daha açıklanmadıı yaa

    YanıtlaSil
  12. hüseyin 98/5KRALLAR DEVRI MANISA KARAAGACLI KASABASI TUM TERTIPLERIMIZE HAYIRLI TESKERELER

    YanıtlaSil
  13. 89 doğumluyum bir an önce silih altına alınmak istiyorum.SAMSUN

    YanıtlaSil
  14. şu gideceğimiz tarih bi belli olsa da bizde ona göre hazırlığımızı yapsak vatanımız için canımız feda kanımızın son damlasına kadar vatan için feda olsun
    NE MUTLU TÜRKÜM DiYENE
    gökhan.....

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar 2009 ocak ayının ilk haftası belli olacaktır asal.com sitesine girip kontrol edebilirisiniz bende 89 luyum merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  16. biz ne zaman gidecez ya ilk bizim haberimiz olsun veriyim e mail imi gonderin kardesim bu burdan serdar

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar bende 1989 dogumluyum dün gece 2009 celp dönemini gösteren cizelgeyi askerlik şubesinden indirmiş bulunmaktayım yani 1989 dogumlu arkadaşlar celp tarihleriniz beli olmuş bulunmaktadır
    celp dönemini öğrenmek isteyen arkadaşlar msn adresimi ekleyebilirler

    rapche89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. asaldaaçıklandı 89 luların celpdönemleri.. bekleyin lan kelle almaya geliyoz...

    YanıtlaSil
  19. ADIYAMANLI02 arkadaşlar bir sitede belirlenmişti clp dönemleri ancak siteyi hatırlayamıyorum ne yazıkki pek iç açıcı deyildi benim adıma en iyisi ocağı beklemek şimdiden allah kolaylık ve sabır versin a.e.olun

    YanıtlaSil
  20. ben habıp tum 2 tertıplere ve dıger arkadaslara selamlar herkesın yolu acık olsun

    YanıtlaSil
  21. ben sizi askere gelince görücem bende öyle diyordm gitmeden önce şimdi bitsinde gidiyim diorum . .

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar ben murro 1989 luyum ve öğrendimki inegöl 1 kaldırıyo cok mutluyum inşallah sizde erkenden gelirsiniz şimdiden hayırlı teskereler

    YanıtlaSil
  23. burda her şey vatan için oraya gidince herkez kendi için oluyor dikkat ed tek kelime ile kendine fazla heycan yapma sonra gecmez 460 gün bende 88/1 kalan 140 gecmiyor günler gecmiyor:.......

    YanıtlaSil
  24. Bütün asker ailelerine allahtan sabır diliyorum hayırlı tezkereler allahım sizleri engüzel şekilde muhafız eetmesini diliyorum By-Kanunsuz..!!!!İstanbuLLu!.....

    YanıtlaSil
  25. I am soldıer ı from texas how much tıme goto garnızyon komt. ı am katarrakt amelıyatıı oldum sızde 5300 rm 146 flaşı warmı yaaaa alın artık askere ya delırdık ıyıceee almayacaksanız gelmem vala hem bız 3 kısıyızz benımkı hakkarı cukurca semdıllı merkezz cıksım adres:kus kondu mah. g.gırdı sok. no 55 kat 30 konya altı karaman serfli koç hisar 70100 saygılarımız laa :)

    YanıtlaSil
  26. Ömrün Nesi kaLdı Eridi Yavaş yavaŞ
    gönLüm kupkuru bir çöl susuzum yanıyorum
    varsın titresin elim boşver arkadaş
    bir kadeh daha ver ver yaLvarıyoruuummmm...

    89/1 AdaPazarLı piSkoo..

    Not: Ne MutLu Türküm Diyene.!!!

    YanıtlaSil
  27. ben 91 liyim trabzonluyum vatan için canımı vermeye hazırım :)

    YanıtlaSil
  28. ApO'nun kökünden kazımaya gidecem Topunun 1989/3 Tekirdağ

    YanıtlaSil
  29. ben yahya 1989 dogumlu vatan sever bırısıyım vatan benim icin namus ve seref onu korumak icin akacak kanımın son damlasına kadar savasacagıma namus ve serefim uzerıne yemin ederim s.kamil g.antep

    YanıtlaSil
  30. bir an önce gidip vatani görevimi yapmak istiyorum inş doğuya çıkarım bir kaç terörist avlarım inş

    YanıtlaSil
  31. ARKADAŞLAR 4 GÖZLE SİZLERİ BEKLİYORUZ 1988/2 BOLU 2.KOMANDO TUGAYI :D HEPİNİZE HAYIRLI TESKERELER.

    YanıtlaSil
  32. 20 YILIN KAHRINI ÇEKMİŞİM 15 AY NEDİR Kİ :):):):) 89/2 TERTİP KRAL ASKER MAYISDA GİDER DEWİT

    YanıtlaSil

yorumunuzu yazıp adı/url(site adresi) veya anonim'e tıklayıp gönderebilirsiniz.