6 Mayıs 2009 Çarşamba

Uzman Çavuş olmak için Uzman çavuş Mulakatlar Spor


Ordu evi mordu evi derken günlerim geçiyo kaldı geriye 200 gün civarı.
260 ı ne zaman yedim haberim yok hacı!
Lan ben askeriyeyi seviyorum yaa valla bak..
Askere gelmeden önce arkadas cevreme falan
-olum ben askerde kalıcam
-hass... lan
diye diyologlar geçerdi.
Uzman çavuş sınavlarına girdim.. kazandımda..
şu tarihte sağlık kontrolu ve spor denetimleri falan var dediler.. tamam dedim
Evraklarımı hazırladım.. o tarihte gittim denetimlerin olacağı yere (Ankara- Etimesgut)
off anaaamm 10 barfıks cektim
50 şınav
45 mekik
yaptım geriye 1.5 km koşu. bombalı koşu. 50 m sürünme kaldı..

Bide karnım açki sormayın.
hepsini tamamladım(zorda olsa) . koşu çok zorladı beni.. sigara az kullansamda.. ebemi hatırlattılar bana yani..
Sporu sağsalim geçtim ertesi gün mulakat olacak dediler onada tamam dedim (ankara-cebeci)
gittim çokta sıra vardı.. sıra bana geldiğinde çok heyecanlıydım.
Neyse girdim odaya .. karşımda Kurmay Albay.Yarbay ve bi komutan daha vardı panikten adamın tipine bakmayı unuttum :)
atatürkün ilkeleri.atasözü fln sordular. çokta anlamsız sorulardan birkaçı daha. o heyecanla artık bişeyler oldu :) puan yetersizliğinden kaybettin diye sonuç geldi önüme hay a..a.... dedim
lan okadar masraf okadar çile okadar eziyetten sora adamlar bir çırpıda eledi..

3 ay sora tekrar var onlara başvuru yapıcam

Kararlıyım bu yoldan dönmek yok.. TSK da görev yapıcam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuzu yazıp adı/url(site adresi) veya anonim'e tıklayıp gönderebilirsiniz.