9 Kasım 2008 Pazar

Acemi Birliği Bitti

12 Ekim 2008 tarihinde Sivas'a 5nci piyade tugayına ulaştırma olarak gitmiştim.Dün ise yemini edip İstanbula döndüm.İnanın anlatacak okadar çok şey varki ne yazacağımı sanmıyorum.Gittiğim yerde fazla zorluk çekmedim, gideceğim günler çok tırsıyordum ama baktımki okadar değilmiş.İşin dandik yanı, ben ulaştırma olarak gidiverdim tugaya , komando olarak çıktım :s
Gittiğimde 1. takımdaydım,ilk gün ayırdılar benimle beraber bir çocuğu ve 4. takıma aldılar.4. takımda komando tkımıymış.. vay anasını dedim benim neyime bakıp komando yapacaklar.. İlk hafta zaten takımca hastaneye gitmekle geçti günlerimiz. 100 kişilik takımda 38 kişi komando olarak seçildi. diğer takımları saymazsak , yani bir bölükten sadece 38 kişi komando oldu.
Dediğim gibi dün yemin töreni bitti..ama İnsan o yemin töreni için yaşar yani, çok güzeldi,İnsanın gurur damarları şahlanıyor :) Usta birliğim Zincidere-Kayseri oradada inşallah Sivas'taki güzellikler karşıma çıkar . Söylemenize gerek yok kendime iyi bakıcam :)
Sizde iyi bakın ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuzu yazıp adı/url(site adresi) veya anonim'e tıklayıp gönderebilirsiniz.