16 Haziran 2008 Pazartesi

Fatih terim Basın Toplantısın İzle - 16 Haziran 2008


Milli Takımlar Teknik Direktörü Fatih Terim, basın toplantısı düzenliyor...


- 70. dakikadan sonra bütün yazdıklarınızı çöpe atmanız kolay değil. Bu rahatsızlığı verdiğimizden dolayı özür diliyoruz.

- Benim odamda "imkansız yoktur. mucizeler zaman alır yazısı" var. Biz pes etmeyen bir takımız. Burada mucizeler biraz zaman alıyor, kusura bakmayın.

- Gecenin en karanlık olduğu an, sabaha en yakın andır.

- Hırvatistan grup maçlarında çok iyiydi. 1. dakikasından beri çok güçlü rakiplerin olduğu bir turnuvada çeyrek finalde de güçlü bir rakiple karşılaşmak kadar doğal bir durum yok.

- Verdiğimiz sözü tuttuğumuz için mutluyuz.

- Portekiz maçında taktiksel açıdan doğru oynadık. Kötü oynadığımızı düşünmüyorum.

- Eleştirilerde saldıranlar ve fırsattan istifade hakaret etmeye çalışanlar da var. Onlarla İstanbul'da hesaplaşacağımızı söylemiştik.

- Kaybetseydik muhtemel dar ağaçları kurulabilirdi. Oyuncularım ve ben orada asılabilirdik. Demekki biz dağ ağaçlarını da yıkıp geçtik.

- Turnuvada ilk golü atıp kazanamayn iki takım var. İsviçre ve Çek Cumhuriyeti. Onları da biz yenmişiz.

- Bizim en büyük avantajımız pes etmeyişimiz. Fizik açısından da birçok takımdan da üstünüz. Baskı ve pas yüzdesi bizim en büyük silahımız olmaya başladı.

- Çek Cumhuriyeti maçının son yarım saati çok güzeldi.

- Çek Cumhuriyeti maçında rakip bizden daha iyiydi. Birisi size, son 15 dakika 2-1 yenik durumdan 3-2 yeneceğimizi söylese inanır mıydınız? İnanmazdınız. Ama biz buna inandık. İşte aramızdaki fark bu...

- Devre arasında oyuncularıma korkmamalarını söyledim. Mağlup olmaktan, kaybetmekten korkmamalarını söyledim.

- Ben sizin tarafınıza (basına) hiç geçmedim. 2004'te TRT'deki arkadaşlarımın hatırı için 2 tane maçı ücretsiz yorumladım.

- Ben sizin tarafınızda olsaydım, takımın başında Terim olduğu için her an herşey değişebilir derdim. Ama siz der miydiniz bilmiyorum.

- Aurelio, 2 defa "Ref" dediği için sarı kart gördü. Volkan'ın yaptığının doğru olmadığını ben de söyledim.

- Hasan Doğan ile benim aramda hiçbir zaman problem olmadı. Şu anda 2008'e konsantre oldum.

- Hasan Bey efendi bir adam. Yaklaşımı çok güzel. Avrupa'ya transferim konusunda, onu düşünecek durumda değilim.

- Oyuncularıma ve bana zarar veren bir ortamı kabul etmem mümkün değil. Biz eleştrilere açığız.

- Aslında Mevlana'dan güzel bir 4'lük ayırmıştım ama arkadaşlarım beni durdurdular.

- Siz gidip annelere mikrofon tutuyorsunuz. Fatih Terim'in aleyhine konuşturmak için annelere mikrofon tutuyorsunuz. Futbolcunun annesi ne anlar futboldan. Utanmıyorsunuz. Örfünüz ananeniz yok mu sizin?

- Maçtan bir gün evvel para konusunu yazıyorsunuz. Yalan yazıyorsunuz, yalanı dönüp bana soru olarak soruyorsunuz.

- Burada rahatsınız, bu rahatlığı tepmeyin bence...

- Biz liyakatı halktan aldık. Onlar ne gibi tepki göstereceğini iyi bilirler.

- Arda'nın performansı daha da artabilir ve artmalıdır da.

- Bir oyuncu düşünün ki sahasının oynamadık yeri yok. Nereye koyarsanız orada oynuyor. Tuncay gibi hem öyle yürekli, hem öyle takımı ateşleyen oyuncu bulmak zor. Tuncay gibi 3-4 tane oyuncum daha olmasını isterdim.

- Volkan'ın yerin Rüştü, Mehmet Aurelio'nun yerine ise hasar tesbitinden sonra birini düşünüyoruz. Hatta Emre Güngör'ü kadrodan çıkarmayı bile düşünüyoruz.

- Hırvatistan'da beğendiğim oyuncular var ama, Kranjar da dahil olmak üzere korkuğum bir oyuncu yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumunuzu yazıp adı/url(site adresi) veya anonim'e tıklayıp gönderebilirsiniz.